wtorek, 21 kwietnia 2015

ShinyBox & Vitalia

Która lepsza Waszym zdaniem --> TA czy TA ?

Zapraszam Was dzisiaj na obejrzenie zawartości najnowszego pudełka Shinybox & Vitalia - edycja kwietniowa. Już od jakiegoś czasu mogliśmy obserwować pojawiające się na facebooku podpowiedzi związane z zawartością pudełka. Podpowiedzi wskazywały na to, że pudełko będzie naprawdę wspaniałe, ale czy na pewno jest?


Tak prezentuje się pudełko z zewnątrz :


A tak w środku :



1. THEO MARVEE - tonik do twarzy
Średnia cena 46,00 zł / 200 ml
Info od Shiny: Tonik do twarzy wspomagający proces naturalnego oczyszczania się i odnowy skóry, zmniejszający pory i przywracający równowagę hydro-lipidową. Po jego użyciu skóra wygląda na zdrową i rozświetloną. CAVIARISTE PERLIQUE tonik może być stosowany do każdego rodzaju cery, łącznie z cerą wrażliwą i płytko unaczynioną. Zawiera ekstrakt z perły i ekstrakt z kawioru a ponadto łagodzący d-panthenol i alantoinę a także rozświetlające drobinki macicy perłowej.

Bardzo się ucieszyłam na widok tego kosmetyku. Akurat kończy mi się tonik i ten z pewnością mi się przyda. Już wczoraj miałam okazję go przetestować i od razu się w nim zakochałam :) Zapach jest piękny i konsystencja również świetna. Wielki plus !



2. BIOLAVEN - żel myjący do twarzy
Średnia cena 16,00 zł / 150 ml
Info od Shiny: Nawilżająco-odświeżający żel do mycia twarzy, delikatnie, ale skutecznie oczyszcza skórę z wszelkich zabrudzeń i makijażu. Łagodne detergenty i fizjologiczne pH gwarantują zachowanie naturalnej bariery lipidowej, a dodatek oleju z pestek winogron zapobiega wysuszeniu. Olejek eteryczny z lawendy , symbol Prowansji, znany jest ze swoich antyseptycznych i odświeżających właściwości. Systematyczne stosowanie pozwala cieszyć się czystą i promienną skórą. BIOLAVEN to nowa marka polskich kosmetyków naturalnych, produkowana przez firmę SYLVECO.

Żel do mycia twarzy również mam na wyczerpaniu. Tych produktów nigdy dość. I coś czuję, że przy nim zostanę jeśli ma takie działanie jak zapach, bo jest po prostu OBŁĘDNY ! :)



3. GLAZEL - kamuflaż Perfect Skin
Średnia cena 25,00 zł / szt.
Info od Shiny: Stworzony do korygowania niedoskonałości cery lub do makijażu permanentnego. Ujednolica koloryt cery nadając jej zdrowy i satynowy wygląd. Bardzo trwały o maksymalnej sile krycia. Nie powoduje efektu maski

I tu zaczyna się moje marudzenie. Skrzywiłam się na widok tego kosmetyku. Nie używam korektorów w takiej postaci i raczej się do niego nie przekonam. Ale na pewno wypróbuję, bo po to właśnie kupuję pudełeczka, by móc testować nowe, nieznane mi produkty.



4. GLAZEL - cień sypki
Średnia cena 15,00 zł / szt.
Info od Shiny: Cień sypki, nasycony najwyższej jakości perłowymi pigmentami, wibrujący mnóstwem drobinek pyłków, które pozwolą osiągnąć spektakularne efekty w makijażu. Cień aplikowany na sucho ubierze oczy w kolorową mgiełkę i wyjątkowy blask, natomiast nałożony na mokro wyczaruje ekspresyjny i wyrazisty wieczorowy wygląd.

Cienie.. znów cienie. To również nie jest mój ulubiony kosmetyk. Tym bardziej, że ciągle jakieś cienie pojawiają się w pudełkach. I tym razem jestem na NIE.




5. DOVE - żel pod prysznic z mleczkiem kokosowym i płatkami jaśminu
Średnia cena 12,00 zł / 250 ml
Info od Shiny: Nowy żel pod prysznic od Dove gwarantuje chwile prawdziwej harmonii i odprężenia. Produkt ten otuli Twoje ciało słodkim zapachem mleczka kokosowego i eterycznymi nutami płatków jaśminu, zapewniając Twoim zmysłom kojącą terapię. O piękną skórę i jej odpowiednie odżywienie zadba formuła NutriumMoisture™.

Podpowiedź dotycząca czegoś kokosowego mnie zaciekawiła. Spodziewałam się tego właśnie produktu. Tyle, że zapach jakoś mnie nie powalił na kolana. Jak dla mnie jest jakiś taki mdły. Zobaczymy jak sprawdzi się w praktyce.



6. VITALIA - plan diety i program treningowy on-line na 7 dni
Średnia cena 99,00 zł / miesiąc (tygodniowa zatem kosztuje ~ 25,00 zł) - prezent
Info od Shiny: Dieta jest ułożona pod Twoje preferencje, skomponowana z pysznych, prostych i sycących dań. Program treningów dostępny w formie wideo – możesz ćwiczyć bez wychodzenia z domu i dodatkowych sprzętów.

Bardzo miła niespodzianka od Vitalii. Na pewno się przyda i chętnie z niej skorzystam.



7. Pharmacy Laboratories, antyperspirant roll-on
Średnia cena 16,00 zł/60ml - Zaawansowany dermokosmetyk przeznaczony do stosowania miejscowego (na skórę pach, stóp i dłoni) w redukcji nadmiernej potliwości ciała. 

Produkt otrzymało 1000 pierwszych osób i bardzo cieszę się, że załapałam się do tego grona :)
Zobaczymy jak się sprawdzi ! :)



Jeśli możecie, to proszę o kliknięcie w dwa poniższe linki

9 komentarzy:

  1. Brakuje mi ogólnego podsumowania i Twojej oceny pudełka, po za tym wszystko fajnie opisane. Ja zakochałam się w toniku i żelu, oba kosmetyki cudownie pachną i polubiły się z moją skórą. Cień testowałam wczoraj i jest całkiem w porządku, ładnie będzie prezentował się latem. Kamuflaż mnie ucieszył ale nie wiem czy nie jest za ciemny. Moim zdaniem pudełko bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi pudełko przypadło do gustu, najbardziej (przynajmniej na razie) jestem zadowolona z toniku i żelu do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zawartość ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie ten cień ma śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny zestawik. :)

    Pozdrawiam!
    detailsrevolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi do gustu nie przypadł tylko kamuflaż, gdyż praktycznie nie używam takich kosmetyków.

    Obserwuję bloga i zapraszam do siebie :)
    www.urodawgblondynki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

SPODOBAŁO SIĘ? DOŁĄCZ DO OBSERWATORÓW I DAJ ZNAĆ O TYM FAKCIE W KOMENTARZU :)

<<< ODWDZIĘCZĘ SIĘ >>> :)