wtorek, 7 kwietnia 2015

SHEINSIDE GIVEAWAY







Mam dla Was NIESPODZIANKĘ !
Wspólnie z firmą SHEINSIDE organizujemy dla Was konkurs, w którym jedna osoba wygra rzecz, którą można wybrać stąd : KLIK :)
Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma zniżkę --> KLIK

Aby wziąć udział w konkursie należy spełnić dwa warunki :
- zarejestrować się na stronie Sheinside ( REJESTRACJA )
- zostawić w komentarzu adres e-mailowy użyty podczas rejestracji

+ możesz dodatkowo zaobserwować mojego bloga (będzie mi bardzo miło) :)


Konkurs trwa od tej chwili do 14 kwietnia włącznie.




54 komentarze:

  1. Ja od dawna obserwuję Twojego bloga.:D
    Zarejestrowałam się, email: kikaa.s.99@gmail.com :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się 1
    pati28055@op.pl

    +obserwowałam juz wcześniej :)

    Zapraszam także do siebie! http://liveeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuję jako Katarzyna Wierzba
    kaja350@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuję jako Anna Bielaszewska
    chciałabym to :
    http://www.sheinside.com/Black-Spaghetti-Strap-Lace-Chiffon-Jumpsuit-p-174395-cat-1860.html
    jestem zarejestrowana na maila annabielaszewska123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Pink Lipstick
    pinklipstickmua@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuje jako Moon.
    sakura251@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. polaparol@gmail.com
    =obserwuję twojego bloga :')
    mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. A trzeba teraz wybrać co byśmy chcieli?

    OdpowiedzUsuń
  9. hip-ola@wp.pl
    obserwuję bloga jako OlusiaR88 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 1.Email: wero11@op.pl
    2.Obserwuję jako: Wera Nika.
    Powodzenia wszystkim :)

    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. e-mail : aleksandra.burek@onet.pl
    Obserwuję już dawno :)

    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. e-mail: alice94@op.pl
    Również dodaję do obserwowanych i zapraszam na stylishalice.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. viluarc@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. sacredline@libero.it

    OdpowiedzUsuń
  15. done
    valeee.gregori@libero.it

    OdpowiedzUsuń
  16. magdula867@gmail.com

    obserwuje :*
    http://mtwarog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. dagmareczka312@gmail.com
    oraz obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pauliina Oksanen
    pieniatarinoita@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuje jako gressy :)
    paulinarymer00@wp.pl
    Powodzonka wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  20. grochowalska.magda@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  21. stellalove1@virgilio.it

    OdpowiedzUsuń
  22. buurbuuja@gmail.com
    a tak przy okazji zaobesrwowałam jako Vaaleria Burbuja
    dlatego, że masz naprawdę przesłodkiego bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. obserwuje linka1312
    konto linka132@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. vale9876@virgilio.it

    OdpowiedzUsuń
  25. Zarejestrowałam się jako: zaczarowanaa18@gmail.com
    Spodobał mi się Twój blog więc obserwuję jako Carolyn nn

    OdpowiedzUsuń
  26. Email: nattalia125@wp.pl
    + Zaobserwowałam ;)

    OdpowiedzUsuń

SPODOBAŁO SIĘ? DOŁĄCZ DO OBSERWATORÓW I DAJ ZNAĆ O TYM FAKCIE W KOMENTARZU :)

<<< ODWDZIĘCZĘ SIĘ >>> :)