piątek, 21 listopada 2014

KONKURS !

Kochani ! 

Mam dla Was niespodziankę. Możecie wygrać pudełeczko ShinyBox by Pewex, którego zawartość opisałam tutaj --> KLIK



 Udział w rozdaniu będą mogły brać osoby, które publicznie obserwują bloga oraz które "Lubią" fanpage bloga na Facebooku. A co dokładnie musisz zrobić aby mieć szansę na wygraną? 
- polub mój fanpage na facebooku --> KLIK
 - zaobserwuj mojego bloga publicznie KLIK
 - w formularzu na blogu napisz pod jakim nickiem obserwujesz mojego bloga, podaj swój adres e-mail oraz imię i nazwisko, pod którym ,,lubisz" mój fanpage 
 Dodatkowy los otrzymasz za dodanie notki o rozdaniu (wystarczy baner w pasku bocznym)

Konkurs trwa do 22.12.2014 r. Rozwiązanie konkursu nastąpi pod koniec grudnia 2014 r.

Jeśli ktoś z Was jest zainteresowany zakupem pudełeczka, to nie ma co zwlekać, bo ilość pudełeczek jest ograniczona. Podam Wam link, gdzie można zakupić pudełeczko i nie ukrywam, że zamawiając je z linka, który podam dostanę za to punkty, dzięki którym będę miała możliwość otrzymania pudełeczka za darmo - wtedy będę mogła organizować Wam takie konkursy częściej :)

ZAMÓW TERAZ !



-------------------------------------------------------------------------------------

WYNIKI KONKURSU !
Dziękuję wszystkim za udział w konkursie. Zgłosiło się o wiele więcej osób niż mogłabym się spodziewać. Tym razem szczęście uśmiechnęło się do Agaty S. - wysłałam już maila na podany adres. Gratuluję ! Niedługo spodziewajcie się kolejnego konkursu - bądźcie czujni :)



26 komentarzy:

  1. Wysłane :D

    http://luxwell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za cudny blog!!!
    http://thiefclothes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie! :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/11/pizza-slut-adidas-superstar.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog który miło się czyta ,także rewelacja. Wzięłam udział w konkursie. Zapraszam również do mnie : http://butterflyvicy.blogspot.com/ . Chętna na współpracę, ale zależy na jakich warunkach. Jak coś odezwij się . Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wysłałam:) może będę mieć wreszcie szczęście

    OdpowiedzUsuń
  7. WYSŁANE ♥
    www.nicolenicky01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna nagroda :) Wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Formularz wysłany, więc Gramy;*

    Powodzenia Wszystkim;*

    OdpowiedzUsuń
  10. chętnie bym przygarnęłam to pudełeczko, zgłoszenie wysłane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gotowe. Wesołych świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłoszenie wysłane, nagroda świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam na rozdanie: http://kinderkowa.blogspot.com/2014/12/pierwsze-rozdanie.html :)

    OdpowiedzUsuń

SPODOBAŁO SIĘ? DOŁĄCZ DO OBSERWATORÓW I DAJ ZNAĆ O TYM FAKCIE W KOMENTARZU :)

<<< ODWDZIĘCZĘ SIĘ >>> :)