piątek, 12 czerwca 2015

KONKURS z Shein - do wygrania 120 $ do wydania w sklepie !

Kochani !
Dopiero wczoraj zaczął się jeden KONKURS, a już teraz przychodzę do Was z następnym.
Cieszycie się? :)
Tym razem KONKURS organizuję wspólnie z firmą SheIn (dawniej SheInside)
Do wygrania będzie aż 120 $ do wydania w ich sklepie ! 



Zasady:
- zarejestruj się na stronie Shein
- polub profil Shein na facebooku --> KLIK
- zostaw w komentarzu adres e-mail, który użyłeś w czasie rejestracji
- kliknij tutaj --> KLIK

+ dodatkowo możesz zaobserwować mojego bloga --> SPONTANICZNIE

Konkurs trwa od tej chwili do 26 czerwca włącznie. Wygrywa jedna osoba !
Powodzenia wszystkim ! :))

110 komentarzy:

  1. Zarejestrowana na maila annabielaszewska123@gmail.com
    lubię jako Ania Bielaszewska
    Obserwuję jako Anna Bielaszewska

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarejestrowana na maila milena8880@gmail.com
    lubię jako Nessy Nessy
    Obserwuje: Milq

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarejestrowana na : karolinablogofficial@gmail.com
    Lubię jako Karolina Bieniasz
    Obserwuję jako : Karolina B.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zarejestrowałam się na: martysiuuu@gmail.com
    Lubię jako: Martyna Cysewska
    Obserwuję jako: Martyna Cysewska

    OdpowiedzUsuń
  5. Zarejestrowałam się na stronie na e mail koniec.com@wp.pl
    Lubię fanpage shein jako Justyna Wojdon
    Obserwuje (spontanicznie) jako Justyna

    OdpowiedzUsuń
  6. Mail na, który się zarejestrowałam: polaparol@onet.pl
    Lubię jako: Pola Parol
    Obserwuję jako: Pola Parol

    OdpowiedzUsuń
  7. Zarejestrowałam się na: kinga_mysza5@wp.pl
    Lubię jako : Kinga Myszkowska
    Obserwuję jako : Kinga Myszkowska

    OdpowiedzUsuń
  8. E-mail: ola18991@o2.pl
    Lubię jako: Aleksandra Kojder
    Obserwuję jako: Aleksandra K.

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Email: wero11@op.pl
    Lubię jako: Weronia Jankowska
    Obserwuję jako: Wera Nika :)

    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. madzia3991@interia.eu
    lubię jako Magda Jezierska
    obserwuję jako madzia

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko zrobione :)
    kikaa.s.99@gmail.com

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. 1.Zarejestrowałam się na e-mail kincia.nata@onet.pl
    2.Lubię jako-Natalia Michalska
    3.Obserwuję :)

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę udział ;)
    Bloga obserwuję jako: Apricot Cupcake
    Stronę SheIn lubię jako: Klaudia Łagodzic
    e-mail: cupcake.apricot@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. email: nelii2000@wp.pl
    Lubię na fb i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwuje blog Google: karolciuniuskaa
    karolina.stola@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. GFC: Petra Black
    FB: Petra Kos
    wannabedaae@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. strijelcic@gmail.com
    FB: Nikolina Vukelić
    GFC: Nikolina Vukelic

    OdpowiedzUsuń
  18. werciaq7@gmail.com
    Lubię jako: Ewelina D.
    Obserwuję jako: Ewelina Blog

    OdpowiedzUsuń
  19. justys0081@wp.pl
    FB: Justyna Łuczka
    obserwuje jako: Cleo

    OdpowiedzUsuń
  20. sami12svoji@gmail.com (Y) :D

    OdpowiedzUsuń
  21. sami12svoji@gmail.com :O :D (Y)

    OdpowiedzUsuń
  22. edytaa_90@o2.pl
    FB: Edyta Adalik
    Obs. Edytaa17

    OdpowiedzUsuń
  23. justynaczerwonka4@wp.pl
    Obserwuję jako Justyna Czerwonka
    :)

    http://jeyjuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. fb:Georgyaa Geoo
    shared:https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=978331892185518&id=100000261480494&pnref=story
    e-mail:scumpik_anna20@yahoo.com
    obs.georgyaaa
    thank you,i want so much win for my wedding this year,but never no luck :(

    OdpowiedzUsuń
  25. zrobione:)
    karmelciaxd@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. E-mail użyty przy rejestracji: anka32a@gmail.com
    Lubię na FB jako : Anna K
    Obserwuję jako : POLARIS

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję blog jako: Marysia Zam
    Lubię na fb jako: Marua Zam
    Zarejestrowalam się na email: marysia131999@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Biorę udział ;)
    E-mail : gabim@poczta.onet.pl
    Obserwuje jako : Gabriela Majcherczak
    Polubiłam fanpage jako : Gabriela Majcherczak
    Pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń
  29. E-mail na który zarejestrowałam się na stronie : xxxsylwusia26xxx@gmail.com
    Na Fb lubię jako : Sylwia K
    Obserwuję jako : Sylwia26

    OdpowiedzUsuń
  30. zarejestrowana: roszak.wiktoria@interia.eu
    lajkuje: Wiktoria Roszak
    obs: W.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zarejestrowana jako: vanillaberry93@gmail.com
    Lubię jako: Patrycja Anna Filak
    Obserwuję jako: Pa ti

    Życzę wszystkim powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję blog jako: MoOonika K
    Lubię na fb jako: Monika K
    Zarejestrowalam się na email: moniaaa777@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. zarejestrowałam się jako: gabrysia.salczynska@gmail.com
    lubię jako: Gabi Salczynska
    Obserwuje z tego samego konta ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zarejestrowana na maila laura.drygalska@gmail.com
    lubię jako Laura Drygalska
    Obserwuję jako dryla

    OdpowiedzUsuń
  35. Zarejestrowana jako: ancia23.07@amorki.pl
    lubię jako: Anna Kulig
    Obserwuję jako : Anna Kulig

    OdpowiedzUsuń
  36. lili9090@o2.pl
    FB: Grażynka Adalik

    OdpowiedzUsuń
  37. E-mail: by-sylwia@wp.pl
    Lubię jako: Sylwia Sylwia
    Obserwuję jako: by Sylwia

    Powodzenia wszystkim <3

    OdpowiedzUsuń
  38. obserwuje jako amorki5.
    polubiłam na fb :)
    zarejejstrowałam się jako xxxedytaxxx@interia.eu

    Jak SHEIN sklep poznałam, wiele w nim się wpatrywałam.
    niesamowite sukienki i różne ubrania,jeden krok do w nich zakochania.
    I taką boską sukienkę tam zobaczyłam,jej widokiem się zachwyciłam.
    W SHEIN asortyment jest niesamowity, nutką fantazji także spowity.
    Zazdroszczę osobie która bon dostanie , bo kupi tam najpiękniejsze ubranie.
    Gratuluję i zazdroszczę choć sama wygrać bym chciała,bo spełnienie marzeń swych bym miała !

    OdpowiedzUsuń
  39. lautarescu adriana18 czerwca 2015 13:24

    https://www.facebook.com/adriana.lautarescu/posts/750763255046889
    lautarescuadriana@yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję jako Truskawkowy Świat
    Lubię na Fb jako Dorota Walczak
    dorotawalczak16@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. https://www.facebook.com/ion.oprea.501/posts/852278091518902
    sukru_f@yahoo.com
    fb ion oprea

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuje jako Agnieszka Dasiewicz
    agnieszka.dasiewicz@wp.pl
    Lubię jako Agnieszka Dasiewicz

    OdpowiedzUsuń
  43. zarejestrowana : xxxxkicia5xxxx@interia.eu
    obserwuje : xxxxkicia5xxxx
    Polubione na fb :)
    Wygrana taka to naprawdę coś niezwykłego , gdybym tu w wynikach przeczytała swój nick
    to kopara by mi opadła, serce stanęło a ja padłabym na zawał... na zawał z radości !

    OdpowiedzUsuń
  44. zarejestrowałam sie na email dresiara@onet.pl
    obserwuje bloga jako dodo piskorz
    polubiłam fb jako Dominika Piskorz
    e mail dresiara@onet.pl
    klikłam w link do sheinside

    OdpowiedzUsuń
  45. lubię bloga jako L Pink
    na FB lubię jako Materialistic Beauty
    mail pod którym się zarejestrowałam itka_xx@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. linka132@wp.pl
    fb paulina jatczak
    obserwuje linka1312

    OdpowiedzUsuń
  47. zarejestrowana jako: Juna2011@wp.pl
    polubione jako Jula Cieślik
    Obserwuje bloga jako Julia Cieślik

    OdpowiedzUsuń
  48. Zarejestrowany na czarek9874@wp.pl bloga obseruje xezaryxrabski.blogspot.com na faceboooku Cezary Grabski

    OdpowiedzUsuń
  49. Zarejestrowany: danmiko@wp.pl
    lubię jako Daniel Mikosz
    Obserwuję jako danmiko

    I kliknięte oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jadzia Rębacz - jadziula53@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. zarejestrowana : kraczsandra@gmail.com
    obserwuje bloga jako : Sandra Kracz
    polubiłam na fb jako Sandra Kracz

    kliknięte ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. zarejestrowałam się jako: strudelka111@gmail.com
    obserwuje jako: strudelka
    lubie jako: strudelka
    kliknęłam w link

    Pozdrawiam i dziękuję za info o konkursie

    OdpowiedzUsuń
  53. E-mail: padlinawampir@gmil.com
    Lubię jako: Paulina Janiak
    Obserwuję jako Nogitsune

    OdpowiedzUsuń
  54. gotnerasia@gmail.com
    Joanna Gotner

    OdpowiedzUsuń
  55. Zarejestrowałam się na email : ewelinakowalczyk12345@gmail.com
    Polubiłam jako Ewelina Kowalczyk

    OdpowiedzUsuń
  56. Lubie stronę jako Sara Szustak
    e-mail z rejestracji : saraszustak@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Zarejestrowałam się na email patrycja.dubert@wp.pl
    obserwuję bloga jako Patrycja Dubert
    polubiłam FP jako Patrycja Aleksandra Dubert
    email patrycja.dubert@wp.pl
    link z kurtką kliknięty
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  58. magdalena_warchol@o2.pl
    :))))

    OdpowiedzUsuń
  59. kawa4447@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. sitacroft@yahoo.es
    FB: Mary María

    Extra GFC: Mary María

    OdpowiedzUsuń
  61. mail: montagne@wp.pl
    FB: Lidia Aleksandra Ciopala
    obserwuję: montagne

    Link kliknięty!

    OdpowiedzUsuń
  62. mail:fantaghiro@onet.eu
    lubię jako Beata Korpecka Gardoń
    obserwuję fantaghiro

    OdpowiedzUsuń
  63. Obserwuję jako: ma ra
    Lubię jako: Ma Ra
    mara180893@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  64. e-mail : alexandra.perzanowska@spoko.pl
    Lubię jako : Aleksandra Perzanowska
    Obserwuję jako : Aleksandra Perzanowska
    Link kliknięty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Marzenie <3
    email:monika.kozik2onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Adelayda.kk@gmail.com
    Klaudia Kostrzewa
    Obserwuję jako Klaudia K

    OdpowiedzUsuń
  67. Patusia_16_2000@interia.pl
    Patrycja Stępień
    Obserwuje na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  68. E-mail: one-more-dress@wp.pl
    Lubię na FB jako: Monika bloguje
    obserwuję bloga jako: nika88
    :)

    OdpowiedzUsuń
  69. e-mail: kikaa.x33@gmail.com
    lubię jako: Kinga Szyszka
    kliknęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. marli27@poczta.onet.pl
    lubię jako: Marlena Kłopotowska

    OdpowiedzUsuń
  71. Zarejestrowałam się używając e-maila: pluta.klaudia@o2.pl
    Lubię jako: Pluta Klaudia. :)
    Kliknięte. :)

    OdpowiedzUsuń
  72. E-mail: mxciastko@gmail.com
    lubię jako: Sandra Pera
    Obserwuję jako: LittleSandraPL

    OdpowiedzUsuń
  73. E-mail: Malinukea@gmail.com
    Lubię jako: Ewelina Małgorzata Lewinska
    Obserwuję jako: Cookie Monsta

    OdpowiedzUsuń
  74. Zarejestrowałam się na adres: olgusdz@gmail.com
    Polubiłam stronę i zaobserwowałam bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Email: make_me_smile82@yahoo.com
    FB: Denisa Ivascu

    OdpowiedzUsuń
  76. marttoolla@gmail.com
    polubione juz dawno/ rowniez i zarejestrowane dawno

    OdpowiedzUsuń
  77. ewelina.o@onet.eu
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  78. Dzięki za zaproszenie :-). Lubię FB jako Edyta Hendzel, mój e-mail to edytka249@poczta.onet.pl
    Obserwuję bloga - Edyta H.

    OdpowiedzUsuń
  79. E-mail: mania71@interia.pl
    Lubię jako:Przewłocka Maria
    Obserwuję jako: nati71

    OdpowiedzUsuń
  80. E-mail: weronikaniepodam14@gmail.com
    Lubię jako:Weronika Żukowska
    Obserwuję jako: Weronika Niepodam

    OdpowiedzUsuń
  81. lukaszsylwia1@op.pl
    bloga obserwuję jako Sylwia Smolińska
    lubię jako: Sylwia Smolińska
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  82. dariakedzioraa@wp.pl
    Lubię i obserwuję jako Daria Kędziora

    OdpowiedzUsuń
  83. dariakedzioraa@wp.pl
    Lubię i obserwuję jako Daria Kędziora

    OdpowiedzUsuń
  84. e-mail: werka3457@gmail.com
    lubię jako: Weronika K.
    Obserwuję jako: Ronnie

    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  85. anitak135@wp.pl
    lubię jako Rhefresh
    obserwuję jako Anita K

    OdpowiedzUsuń
  86. Biorę udział :)
    e-mail: klaudr@o2.pl
    bloga obserwuje jako Cherry
    lubie jako: Ka Es

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Zarejestrowałam się jako: nr104@wp.pl
    Lubię jako: Natalia Rzepka
    Obserwuję jako: nr147

    OdpowiedzUsuń
  88. Co za niezwykła nagroda w konkursie, i to jeszcze na ulubionym blogu faceta , czyli mnie.
    Ciekawe co by żonka powiedziała, gdybym tak jakimś cudem zdobył ten bon
    i z niebywałego asortymentu SHEIN wybrał dla niej kreacje iście bajkową,
    w której poczułaby się jak Księżniczka u bogu swego zgreda- księcia :)
    Zarejestrowany jako : kochacwszystko@o2.pl
    polubione, na fb,
    obserwuje cię jako :koza13

    OdpowiedzUsuń
  89. paolkapauline@gmail.com
    obserwuję bloga, warunki spełnione

    OdpowiedzUsuń
  90. zarejestrowana jako: nataliacicha5@wp.pl
    obserwuje jako: Natalia Kwiatkowska
    konkurs marzenie ;*

    OdpowiedzUsuń
  91. Obserwuje , Lubię : Angelika Siudem
    angelika.siudem@onet.pl
    Tyleee wygrać, powodzeniaa wszystkim ^^

    OdpowiedzUsuń
  92. Obserwuję i polubiłam jako: Zuzanna Piotrowiak
    e-mail zuzannapiotrowiak@gmail.com
    kliknęłam!

    OdpowiedzUsuń
  93. Wioletta P
    wiolettapaprz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Email: dobiezka@o2.pl
    Lubię jako: Marta Dob...
    Obserwuję jako: dobiezka

    kliknięte;)

    OdpowiedzUsuń

SPODOBAŁO SIĘ? DOŁĄCZ DO OBSERWATORÓW I DAJ ZNAĆ O TYM FAKCIE W KOMENTARZU :)

<<< ODWDZIĘCZĘ SIĘ >>> :)